طرح آموزش قوانین ساخت کارتن مقوایی در مدارس ابتدایی!

دانشجویان علوم اجتماعی می توانند نقشه های ایجاد کنند ThingLink of the March on Washington می تواند شامل مصنوعات دیجیتالی، توضیحات و حتی ویدیوهای سخنرانی ها باشد.

دانش‌آموزان ابتدایی می‌توانند پورتفولیوهای برای ساخت کارتن مقوایی ایجاد کنند و به نقاشی‌ها، داستان‌ها و شعرهای خود پیوند دهند. ThingLink حتی می‌تواند برای یک اقدام، برچسب‌گذاری ثبتی از سیستم گوارشی یا آموزش دیگران در مورد یک قطعه از تجهیزات علمی استفاده کند:

از آنجایی که می توان از هر تصویری برای شروع ThingLink استفاده کرد و هر رسانه ای را می توان به یکی اضافه کرد، امکانات بی پایان است.

کارتن

درست مثل بچه ها که جعبه های خالی را دوست دارند، معلمان هم عاشق تابلوهای اعلانات خالی هستند. یک تابلوی خالی می تواند به گالری برای نمایش کارهای دانش آموز یا دیواری پر از راهبردهای حل مسائل تبدیل شود. با Padlet، معلمان و دانش آموزان تابلوهای دیجیتالی از تصاویر، فیلم ها، لینک ها و متن می سازند.

دانش آموزان می توانند در مورد یک موضوع بحث کنند، پاسخ خواندن ارسال کنند، یا کار خود را به نمایش بگذارند. در کلاس ابتدایی کریستن وایدین، Padlet به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا افکار خود را هنگام شروع پروژه‌های پرس و جو سازماندهی کنند. کریستن به جای پر کردن نمودارهای KWL مبتنی بر کاغذ، از Padlet برای به تصویر کشیدن تفکر دانش‌آموزانش استفاده می‌کند تا هر کودک صدایی داشته باشد و با سرعت خودش کار کند.

قرار دادن ابزارها به جعبه تبدیل می شوند
جان سیلی براون دستگاه های تلفن همراه را به عنوان «تقویت کننده کنجکاوی» توصیف می کند. با توجه به پتانسیل ایجاد و اکتشاف، این فناوری ها بستری را برای اکتشاف و ساخت دانش در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. چالش این است که به دنبال ابزارهای خالی و بی‌زمان باشید تا برنامه‌هایی را بیابید که بیشترین گزینه‌ها را در اختیار دانش‌آموزان برای نشان دادن خود قرار دهند. به عبارت دیگر، باید بتوان ابزارها را به جعبه تبدیل کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.